keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Lucky reader



Nyt kannattaa liittyä blogimme lukijaksi! Arvomme helmikuun 1. päivänä 3 kpl 50 e arvoisia kangaspaketteja kaikkien lukijoiden keskellä!

Voit liittyä lukijaksi painamalla sinistä nappulaa blogin oikessa reunassa jossa lukee *Liity tähän sivustoon*, valitse sitten *Lue julkisesti* ja hyväksy painamalla *Lue tätä blogia*. Silloin saat oman pikkuisen ruudun jäsen galleriassa oikealla.

Jos et halua liittyä lukijaksi, älä huoli, helmikuussa järjestetään lisää arvontoja jossa myös muut voivat osallistua.

//Marika


24 kommenttia:

  1. Oho, mulla on jäänyt liittymättä! :) Nyt liityin! :D

    VastaaPoista
  2. Oi kun onni suosisi! Mie olen kyllä jo lukija :-)

    VastaaPoista
  3. Ja minä taisin olla yksityinen lukija ;-)
    Hieno ajatus tuo Ghostwriter ja satsatkaa jatkossakin vain laatuun!

    VastaaPoista
  4. Liitytty lukijaksi :)

    minnapo1@gmail.com

    VastaaPoista
  5. innolla odotan tätä - lukijanahan olen ollut jo "pienen" tovin :)

    VastaaPoista
  6. Mulla myös oli jäänyt liittymättä, nyt on liityttynä... :)

    VastaaPoista
  7. Kas, en ollutkaan viel lukija kuten muistin, mutta nyt on liitytty :)

    VastaaPoista
  8. Lukijana ollaan oltu ja siis edelleenkin

    VastaaPoista
  9. Joku laiska on lukenut vain facebookin kautta :D. Nyt liityin sitten ihan virallisesti tänne :).

    VastaaPoista
  10. Oi, nyt olen tämän uudemman oikean blogin lukija! voi kun onni suosisi nyt, nuo sydämet on ihania :)

    VastaaPoista
  11. Lukijana ollaan! :)

    Kannatan myös laatuun satsaamista, ne teidän luomutrikoot on aivan ihanan pehmeitä. <3

    VastaaPoista
  12. liityin heti:) lukenut olen jo pitkään, mutta liittyminen jäänyt tekemättä. nyt tuli TODELLA hyvä syy;))

    VastaaPoista
  13. Lukija olen ja ihanaa kun jaksat arpoa! :)

    VastaaPoista
  14. Liityin lukijaksi. Blogia luen säännöllisesti, mutta eipä ole aiemmin saanut aikaiseksi liittyä lukijaksi (on muuten eka blogi, jonka lukijaksi liityn, vaikka useampaa blogia luenkin säännöllisesi).

    VastaaPoista
  15. Liityin ja toivon niin että onni suosisi! :)

    VastaaPoista
  16. Olen seuraannut muuten, mutta nyt vasta liityin virallisesti :)

    VastaaPoista